Jak to jest w branży odzieżowej

Jak to jest w branży odzieżowej

Jeżeli ktoś wpada na przykład na szalony pomysł wprowadzenia nowej marki oznaczającej nowo otwierany dom mody, wszystko czego najpierw potrzebuje taka firma jest rozgłos w mediach. Przykładowa reklama w mediach nic jednak nie da. Najlepiej jeżeli wywoła się lawinę, w pewnych momentach, nieważne co mówią ważne żeby mówili. Jest to z pozoru podchwytliwe jednak jak się temu bliżej przyjrzymy, to żeby firma mogła utrzymać się na powierzchni, zwłaszcza firma odzieżowa najważniejsze jest aby mówiono oniej, ciągle i nie przerwanie. Oczywiście zupełnie negatywne komentarze nie są pozytywną wizytówką firmy, jednak konstruktywna krytyka, czy też powiązanie nowej marki z jakimś sławnym celebrytą czy tez nieznacznym, ale głośnym skandalem, zapewni rozgłos nowej firmie na dość długi okres czasu aby nowa firma mogła wypuścić nową kolekcję, a na jej pokaz mogła zaprosić wysoko postawione osobowości mody. W końcu wszyscy będą chcieli zobaczyć co tak naprawdę kryje się za tą kurtyną krytyki i falą skandali… Gdy już osiągnie się zamierzony cel, następnym krokiem jest bliższe zapoznanie z ofertą firmy, można nazwać ten etap ‘zaprzyjaźnianie się’ czy też sprawianie żeby ludzi uwierzyli że ‘potrzebują’ tych rzeczy. Jeśli się to uda, sukces jest gwarantowany, przynajmniej jeśli chodzi o obowiązującą kolekcję, jeśli chodzi o następną, to kto to wie czy wtedy się uda..

Both comments and pings are currently closed.